Zákaznická podpora:info@lyonis.cz

Výměna / Reklamce / Vrácení

Něco není v pořádku?

To nás moc mrzí, ale spolu to vyřešíme - dejte nám o reklamaci, odstoupení od smlouvy nebo výměně co nejdříve vědět na email info@lyonis.cz ❤️

Výměna? 

Objednali jste si špatné zboží? Nic se neděje. Rádi Vám pomůžeme s tím, aby byl Lyonis přesně takový, jak má. Napište nám na email, že chcete zboží vyměnit, zabalte část nebo celý balíček, přidejte vzkaz s vaším jménem, číslem objednávky a požadovanou výměnou a pošlete k nám. Prosíme o zaplacení poštovného směrem k nám. 

Reklamace? - Využijte naší Garance okamžité výměny

Něco se vám stalo s vaším Lyonis pomocníkem? To nás moc mrzí, ale spolu to vyřešíme. Pokud jste zboří obdrželi s vadou, nebo se vada projevila do dvou let od převzetí objednávky, máte nárok využití naší GARANCE OKAMŽITÉ VÝMĚNY. 

Za našimi výrobky si stoprocentně stojíme. Víme, že jsou těmi nejkvalitnějšími, které na trhu můžete najít. Za 5 let existence Lyonis jsme řešili reklamace v takovém počtu, že je může spočítat na prstech jedné ruky. Sami spoustu kousků s dětmi využíváme denně a to vše nám dává jistotu, že vám opravdu vydrží dlouhé roky. Proto se nebojíme nabídnout garanci okamžité výměny v případě jakéhokoliv problému.

Napište nám email s předmětem GARACNE OKAMŽITÉ VÝMĚNY a my se vám ozveme s návrhem řešení. Pokud se domluvíme na odeslání balíčku zpět, nezapomeňte do něj prosím vložit vzkaz se jménem, příjmením a číslem objednávky. 🙏 My jej zkusíme opravit, vyčistit nebo napravit cokoli jiného je třeba. Pokud se to podaří, odešleme jej zpět k vám. pokud to již nepůjde, vyrobíme vám ZDARMA nový.

A ještě pár formalit: Garance výměny je platná 2 roky od zakoupení. Garanci je možné uplatnit na konkrétní výrobek jednou. Poštovné k nám hradí zákazník. Reklamace se vztahuje jen na vady způsobené výrobcem a nevztahuje se na poškození zapříčiněné nesprávným nebo nešetrným používáním a přirozeným opotřebováním.

Odstoupení od smlouvy?

Nejste s vaší objednávkou spokojení? I to se někdy stává... Využijte tak naší GARANCE SPOKOJENOSTI, u které můžete vrátit nepoškozené zboží až do 60 dnů od nákupu. Napište nám e-mail na info@lyonis.cz, že byste rádi tuto garanci využili. Lyonis zabalte, napíšete na něj "Vrácení60" a odešlete na vaše náklady na adresu Lyonis s.r.o., Nám. Svobody 822/1, Jeseník, 79001. Dbejte prosím na skutečnost, že na personalizované produkty (úprava na přání) se garance nevztahuje. 

Jak můžete zboží vrátit?

  • zašlete balíček ČP nebo Zásilkovnou na adresu Lyonis s.r.o., Nám. Svobody 822/1, Jeseník, 79001
  • zboží zabalte jako balík a dovnitř vložte vzkaz s vaším jménem, příjmením a číslem objednávky