FAQ - Často kladené otázky

OBJEDNÁVKA

 

  •  Jak dlouho trvá doručení? 

Jsme malý tým, děláme co můžeme. :) Každý balíček se snažíme posílat, co nejdříve. Někdy se nám to podaří do pár dní, jindy může doručení trvat až 3 týdny. Pokud nám v některém období přijde hodně objednávek, tak je náročné je všechny připravit v krátkém čase. Obvykle se ale snažíme všechny balíčky posílat do jednoho týdne. Pokud máte nějaké úpravy na  přání, třeba vlastní nadpis nebo vlastní magnetky, tak je potřeba nám přidat ještě jeden týden. Pokud vaše objednávka spěchá a potřebujete ji třeba jako rychlý dárek, napište nám to do poznámky k objednávce, pokusím se vám ji poslat, co nejdříve. 

 

  • Jaké jsou možnosti platby? 

Protože za zabalením každého našeho kalendáře je spousta práce, tak přijímáme platby předem, a to bankovním převodem, nebo on-line platební kartou. Pokud jste crypto nadšenci, tak je možná i platba Bitcoinem. V takovém případě nám napište email a domluvíme spolu postup.:) O možnostech platby najdete víc tady

 

  • Kolik zaplatím za přepravu zboží?

Zde najdete kompletní ceník. 

 

  • Vyrábíte i na zakázku?

U části našich výrobků si můžete vybrat možnost vlastního nadpisu a mít tak jen ten VÁŠ kalendář. Moc rádi vám taky vytvoříme magnetky na přání. Stačí jen vybrat variantu, která se vám hodí a do poznámky k objednávce nám vaši požadovanou úpravu popsat. Nebojte se nám vaši představu přiblížit detailně - pokud na magnetce chcete nějakou postavu, budeme rádi, když nám připíšete i barvu vlasů. :)

 

  • Objednal/a jsem něco špatně, chci do objednávky něco přidat, jde objednávka změnit?

Pokud v objednávce chcete ještě něco změnit, tak nám co nejrychleji napište na email info@lyonis.cz a my se o změnu postaráme. Jestli jste ještě neprovedli platbu, tak prosím počkejte až si konečnou úpravu objednávky odsouhlasíme. Pokud jste si ještě vzpomněli na něco, co k vaší objednávce chcete přiobjednat, tak klidně vytvořte objednávku novou. Vyberte, co se vám hodí, do poznámky k objednávce nám napište, že ji chcete přibalit k první objednávce (ideálně i s jejím číslem :)) a jako dopravu vyberte osobní odběr, abyste ji zbytečně neplatili dvakrát. V tomto případě je ideální vybrat platbu kartou, abychom obě objednávky mohli co nejdříve spárovat.  

 

  • Moje objednávka ještě nedorazila, kdy ji mohu očekávat?

Pokud Vám balíček ještě nedorazil, tak je dost pravděpodobné, že na něm ještě pracujeme. Občas se stane, že nám přijde více objednávek než jsme schopní v termínu doručit. Někdy se nám z těch všech magnetek jednoduše motá hlava. Maximální čas doručení jsou 3 týdny. Tak dlouhé doručení je ale opravdu výjimečné, většinou jen v době, kdy u nás běží nějaká akce nebo je vánoční sezona. Dejte nám prosím čas a důvěru, vždy pracujeme na tom, aby u vás byl balíček, co nejdříve. Jakmile bude nachystaný, pošleme vám email i s podacím číslem, abyste měli přehled, kde se balíček právě nachází. Pokud vám tento email dorazil a balíček u vás stále není, tak prosím zkontrolujte, co se s ním děje u přepravce. V případě, že se ztratil, napište nám co nejdříve, my reklamaci u přepravce vyřešíme a balíček vám v co nejkratší době odešleme znovu. 

  • Jak vás mohu kontaktovat

Napište nám nejlépe zprávu na info@lyonis.cz. V pracovní dny většinou odepisujeme do 24 hodin nebo vám rovnou zavoláme (takže nám do mailu klidně připište váš telefon). O víkendu se obrazovkám snažíme vyhýbat (ne vždy to jde :)), pokud nám tedy napíšete v pátek odpoledne tak spíš čekejte odpověď až začátkem pracovního týdne. Můžete nám taky zkusit zavolat na tel. 702 204 218. Ideální čas, kdy by nám do hovoru neměly mluvit i naše 3 děti, je v pracovní dny mezi 8.30 až 15.30. 

 

  • Neobdržel jsem fakturu v objednávce, kde ji najdu?

Stromy necháváme růst a fakturu vám posíláme v elektronické podobě. Najdete ji v posledním emailu, kdy je objednávka vyřízená. Pokud ji nemůžete najít napište na info@lyonis.cz.

 

PRODUKT

 

  • Lze změnit velikost, odstín nebo něco jiného na vašich tabulkách?

Bohužel standardně změny dělat nelze. Pokud byste ale chtěli tabulku přizpůsobit, tak nám zkuste napsat. Pokud to bude v našich silách, tak vám vytvoříme nabídku na míru a pošleme individuální kalkulaci. Cena úprav na přání je min. 150 Kč a odpovídá dané velikosti a náročnosti úprav. 

 

  • Musím si ke všemu zvlášť dokupovat magnetky?

Nemusíte. Naše výrobky jsme udělali tak, aby se v nich našel úplně každý - magnetkový nadšenec i plánovací pisálek. Pokud chcete plán pro rodinu nebo i děti, ale nemáte rádi magnetky (ukažte nám děti, které je nemilují? :)), tak si cokoli můžete pořídit bez magnetek a používat třeba jen fixu. I tak si můžete užít vaše měnící se plány bez škrtání. U většiny produktů si tedy můžete zvolit, jestli chcete variantu s předchystanou sadou magnetek, bez magnetek nebo si jednoduše chcete všechny magnetky poskládat sami. Je to jen na vás. Jediný produkt, který má pevně danou sadu magnetek je Můj kalednář chodím do školky a Můj kalendář jsem školák. Sady jsme dlouho promýšleli a snažili se vybrat to, co dětem v daném věku nejvíc vyhovuje, proto věříme, že v nich najdete všechno, co potřebujete. 

 

  • Jak mám přimontovat magnetickou tabuli ke stěně?

Detailní návod najdete zde.

 

  • Jaké jsou velikosti jednotlivých tabulek? 

Neradi zapadáme do klasických tabulek a tak i velikosti těch našich je nestandardní. :) 

Rozměry všech velkých kalendářů (všechny tabulky z kategorie Kalendáře a Rodinné) jsou 56 x 36 cm. Přesně pasují do magnetické tabule 60 x 40 cm. 

Rozměry tabulek z kategorie Týdenní plán jsou 33 x 36 cm. To znamená, že do magnetické tabule 60 x 40 cm pasují taky. Ve spodní části tabule vám pak zbyde ještě místo buď na odkládání magnetek, nebo třeba na jednu až dvě To-do tabulky, které se dohromady s týdenním plánem do tabule přesně vejdou.

Rozměry To-do tabulek jsou pak 23 x 18 cm. Skvěle tak doplňují týdenní plán, kdy společně s ním se vejdou do naší magnetické tabule až 2 To-do tabulky. 

Rozměry tabulek z kategorie Denní režim jsou 20 x 28 cm. Pro tyto tabulky v tuto chvíli připravujeme magnetickou tabulku, do které přesně zapadnou.