Garance doruční pod 🎄. K nákupu nad 2000 Kč vám přidáme v košíku sadu magnetek, k nákupu nad 3000 Kč mini checklist zdarma. 🎁
Zákaznická podpora:info@lyonis.cz

Jak nakupovat

  1. Vyberete si zboží, zvolíte variantu, případně přidáte ještě samostatné magnetky a vše vložíte do nákupního košíku. Pokud máte jakékoli otázky, tak nám napište na info@lyonis.cz, určitě se nebojte zeptatPokud potřebujete magnetku, která bude šitá vám na míru, rádi Vám ji vytvoříme. Každý kousek vám také můžeme vytvořit v angličtině, slovenštině a němčině. V takovém případě stačí objednat klasicky v češtině a do poznámky nám napsat, že chcete jinou jazykovou verzi. (dodání se pak prodlužuje přibližně o týden.) 
  2. Odešlete objednávku, kde vyberete způsob platby a jak si přejete zboží doručit. Zboží můžete zaplatit bankovním převodem na číslo účtu 2001870971/2010 nebo online kartou. K ceně za zboží bude připočteno poštovné podle zvolené varianty. V případě osobního odběru, který je možný po dohodě v Jeseníku, platíte pouze cenu zboží. Pokud nám budete chtít něco upřesnit nebo jen něco vzkázat, tak přidejte poznámku, kterou najdete ve 3. kroku objednávky. 
  3. Potvrdíme vaši objednávku na váš email a začneme na ni pracovat. Magnetky jsou ručně lepené, vše ladíme do posledního detailu, proto trvá přibližně 7-10 dní, než vám balíček odešleme. Pokud máte nějaké speciální úpravy, změny nadpisů nebo magnetky na přání, pak balíček odesíláme přibližně za 14 dní. Pokud jste se rozhodli pro naše pomůcky na poslední chvíli a narozeniny se blíží, nebojte se nám napsat, uděláme vše, co je v naších silách, aby dárek dorazil včas a rozzářili jsme dětské oči. 
  4. Odešleme objednávku a pomocník, se kterým se počet vystresovaných dní sníží na minimum, poputuje pečlivě zabalen přímo do vašich rukou. Po odeslání objednávky obdržíte potvrzovací e-mail. V případě, že jste neobdrželi e-mail o potvrzení objednávky, nebo jste neobdrželi objednané zboží do 14 dní od uskutečnění objednávky, kontaktujte nás na info@lyonis.cz nebo tel. +420 702 204 218.
  5. Rozbalíte si krásný balíček nebo ho můžete, klidně tak jak je, někomu předat jako dárek. Užijete si radost, kterou na dětské tváři vykouzlí a podělíte se o ní s námi nebo se svými známými.  
  6. Jsme jen lidé a z magnetek se nám někdy až točí hlava, proto se může stát, že jsme udělali chybu. Chceme, aby pro vás bylo nakupování Lyonis zážitek. Proto se prosím nebojte psát, volat a ptát se, vše vyřešíme
  7. Jednou za čas se k nám vrátíte a doplníte si svou sadu magnetek o nové kousky. Cílem je, aby naše výrobky bylo to pravé pro vaši rodinu. Aby vám přinášely radost, učily děti spoustu věcí a vám to trošku zjednodušovaly. Aby vám s nimi bylo doma dobře! Máme doma tým vlastních testovačů, celkem 3 kousky, se kterými vždy vše poctivě zkoušíme a vylaďujeme k dokonalosti. Budeme moc rádi za vaše hodnocení, zpětnou vazbu nebo fotku.

 

CHCETE ZRUŠIT OBJEDNÁVKU?

Unáhlili jste se, nebo by vám nákup neudělal radost? Nevadí. Jen nás prosím neprodleně informujte na info@lyonis.cz s informací, že objednávku chcete zrušit. Nezapomeňte uvést číslo objednávky nebo své kontaktní údaje.


 

CHCETE ZBOŽÍ VYMĚNIT?

Lyonis k vám docestoval, ale nejste nadšení. Objednali jste něco špatně nebo jste po rozbalení zjistili, že by se vám hodil jiný pomocník? Nezoufejte, je tady možnost zboží vyměnit. Co nejdříve nás kontaktujte na info@lyonis.cz , jaké zboží jste obdrželi a za jaké zboží jej chcete vyměnit. Pokud jste s námi elektronicky, nebo telefonicky domluveni na výměně, nepoužité a nepoškozené zboží zabalte, přiložte originál faktury a napište informaci, za jaké zboží chcete zboží vyměnit.

Takto připravenou zásilku s označením „CHCI VYMĚNIT ZBOŽÍ“ pošlete Českou poštou nejpozději do 14 dnů od jejího převzetí na adresu: Lyonis, s.r.o., Nám. Svobody 822/1, Jeseník, 790 01. My zboží vyměníme a pošleme zpět k vám. Poštovné za balíček putující k vám půjde na nás. Pokud je cena vyměněného zboží odlišná od původní, domluvíme se na vyrovnání rozdílu bankovním převodem.


CHCETE VRÁTIT PENÍZE?

Pokud vám z jakéhokoliv důvodu nebude Lyonis vyhovovat, máte možnost ho do 14 dnů od převzetí vrátit a dostat zpět své peníze.

Nepoškozené zboží v originálním balení zabalte a pošlete zpět. Takto připravenou zásilku s označením „CHCI ZBOŽÍ VRÁTIT“ pošlete Českou poštou nejpozději do 14 dnů od jejího převzetí na adresu Lyonis, s.r.o., Nám. Svobody 822/1, Jeseník, 790 01. Peníze vracíme bankovním převodem.

Neposílejte nám zboží zpět formou dobírky! Zboží vrácené tímto způsobem nemůžeme převzít a tím pádem se prodlouží i doba, než vám budou vráceny peníze zpět. Pokud byla dodržena 14 denní lhůta na vrácení zboží a je vráceno v původním stavu, vrátíme vám plnou výši zaplacené částky.


CHCETE ZBOŽÍ REKLAMOVAT?

Reklamované zboží důkladně zabalte proti poškození, přiložte originál naší faktury a připište důvod reklamace. Nezapomeňte uvést svoje aktuální kontaktní údaje. E-mail, telefonní číslo. Takto připravenou zásilku s označením „REKLAMACE“ pošlete Českou poštou bez dobírky na adresu: Lyonis, s.r.o., Nám. Svobody 822/1, Jeseník, 790 01. V tomto případě hradíte náklady spojené se zasláním reklamovaného zboží vy. V případě kladného vyřízení reklamace vám pošleme opravené nebo vyměněné zboží zpět na naše náklady.

Po obdržení reklamace vás budeme v zákonné lhůtě (maximálně do 30 dnů) informovat e-mailem nebo telefonicky o posouzení reklamace s návrhem jejího řešení. V případě posouzení reklamace jako oprávněné bude zboží:

  • opraveno a zasláno zpět (v případě odstranitelných vad nezpůsobených uživatelem nebo nesprávným užíváním)
  • vyměněno za nové, nebo vráceny peníze (v případě neodstranitelných vad nebo výrobních vad nezpůsobených uživatelem)

V případě posouzení reklamace jako neoprávněné bude zboží zasláno zpět kupujícímu s vyrozuměním o zamítnutí reklamace a jeho odůvodněním. V případě nesouhlasu kupujícího se zamítnutím reklamace se řeší případy dle platných zákonů ČR.


Nakupujete ze slovenska?

Happy Birthday (2)

Rádi vám všechny naše vychytávky pošleme i ve slovenštině. Stačí v nákupním košíku vybrat doručení na Slovensko, změnit měnu na EURA (v pravém horním rohu) a do poznámky ve 3. kroku objednávky nám nezapomeňte připsat, že chcete slovenskou verzi. 

Číslo účtu pro platby v EURECH je: 2001870971/2010, IBAN: CZ1020100000002001870971, BIC: FIOBCZPPXXX



Co znamená být součástí Lyonis? 

  • Kvalita je pro nás nadevše. Vyrábíme pomůcky, které se dědí. S námi máte jistotu, že nešlápnete vedle. 
  • Rodinná výroba nám dovoluje si s vašimi objednávkami vyhrát. Máme možnost se postarat o každého Lyonis fandu. Jsme rádi, že nám píšete a nebojíte se zeptat.
  • Lyonis vám bude dělat radost každý den. Naše nápady pipláme do posledního detailu a vznikají tak krásné funkční výrobky, které budete moc používat dlouhá léta. 
  • Snažíme se být v co možná největší míře ekologičtí. Nejsme dokonalý, ale kde to jde, tak se snažíme chovat ekologicky. Neposíláme zbytečné sáčky navíc a obaly našich výrobků jsou plně recyklovatelné. 
  • Nákupem Lyonis podpoříte lidi, kteří milují svoji práci a dávají jí podobu, která nejen potěší oko, ale může i pomáhat. Podobu pomůcek, které jsou vkusné, originální a navíc s pozitivní energii. Budete hrdí na to, že je můžete na lednici nebo stěně ukázat!
  • A hlavně s Lyonis děti pociťují kontrolu nad svým životem, což vede k rozvoji samostatnosti a zodpovědnosti. A větší spokojenosti všech!